איפוס סיסמה

תוצאות חיפוש
נובמבר 11, 2020

על בועת הנדל"ן

סוכני ומשווקי נדל"ן, בעיקר באזורים בעלי ביקוש גבוה ומגבלת שטחים ונכסים כמו באזור המרכז בכלל ובעיר בני ברק בפרט, רגילים לעבוד בתנאי חוסר ודאות, בלחץ של זמן ובמרדף אחר הנכס האטרקטיבי והמבוקש ללקוחות שלהם. תחום זה, של פרויקטי נדל"ן, דורש הרבה מאוד הבנה במתרחש בשווקים, הרבה ידע מקצועי ובעיקר יכולת לזהות מגמות, להגיע לנכסים הנכונים ולשווק נכון כל מכס בהתאם לאוכלוסיית היעד הרלוונטית לו.

בועת הנדל"ן המפורסמת, אותה מעטפת סגורה שבתוכה, ולתוכה, זורמים כל הזמן קונים ומוכרים, משכירים ושוכרים, יזמים ומחפשי הזדמנויות, אינה עוסקת אך ורק בתהליכי רכישה ומכירה של נכסים וקרקעות או בפעילות מסחרית של בניינים, דירות ומרכזי מסחר ועסקים אלא כוללת גם יוזמות של התחדשות עירונית, פיתוח תהליכי פינוי בינוי לאומיים ופרוצדורות דוגמת תמ"א 38 שבמרכזן השיפוץ והשיקום של מבני מגורים ישנים בעלי תשתיות ובסיס רעועים וחיזוקם, ובתמורה לכך קבלת זכאות להוספת קומות לדיור או הקמת בניינים נוספים לשם הרווח של היזם.

איתור מבנים ומתחמים המתאימים לפרויקטים מעין אלו והיכולת לעבור את כל תהליכי הבירוקרטיה הנדרשים הם אלמנטים שלא כל יזם יכול ומסוגל לעבור ולכן התחום הזה נותר בידי קבוצות בודדות של מקצוענים ומומחים לכך, אנחנו, בחברת B.A יזמות, גאים להיות חלק מאותה קבוצה ולא רק לפעול בתחום של ייעוץ ושיווק נדל"ן אלא גם ליזום ולחפש הזדמנויות באחד מאזורי הביקוש המתעוררים והאטרקטיביים ביותר בישראל של היום- בני ברק וסביבותיה.

תחום הנדל"ן הוא תחום מרתק ומאתגר, המשלב בין תבונה עסקית ויכולת לזהות תהליכים ומגמות בשווקים השונים, יכולת ביצוע גבוהה, מקצועית ואיכותית ושירותיות אמינה ובלתי מתפשרת כלפי הלקוחות המשקיעים הון עתק במרוץ אחר החלום הישראלי האולטימטיבי, נכס פרטי משלהם. אם אתם מתעניינים בתחום הנדל"ן, מחפשים נכס להשקעה, לרכישה או להשכרה באזור מרכז הארץ ובעיר בני ברק, אנחנו הכתובת שלכם כי אנחנו רואים בבועה הזדמנות ולא אויב. 

קטגוריה: מאמרים, תיווך
שתף

Leave a Reply

Your email address will not be published.

  • פוסטים אחרונים

  • תגובות אחרונות

    • חיפוש מתקדם

    • איפוס סיסמה